אנחת רווחה: ניצחון מוחץ ליהדות הנאמנה בארגנטינה

שלמה ריזל 6 Comment on אנחת רווחה: ניצחון מוחץ ליהדות הנאמנה בארגנטינה

ניצחון מוחץ ליהדות הנאמנה בארגנטינה | המאבק העיקש של הרפורמים, הרשימה של הקונסרבטיבים והניצחון המשמעותי של האורותודוכסים

הגאון רבי שמואל אריה לוין
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר יום רווי מתחים, בהם לא היה ברור כיצד תסתיים המערכה הגורלית, הסתיימה לפני שעה קלה ספירת אלפי הקולות, והמונים מבני הקהילה פצחו בשירה וריקודים על הניצחון המוחץ של הקהילה התורנית על הקהילה הרפורמית בארגנטינה.

שלושה רשימות נטלו חלק במערכת הבחירות הנוכחית, בהם המפלגה התורנית 'בור' בהנהגתו של ראש ישיבת 'חפץ חיים' רבי שמואל אריה לוין שליט"א שקבלה כאמור 77,7 מקולות הבוחרים, מפלגת העבודה מטעם המגזר הכללי שקיבלה 13,5 אחוז מקולות הבוחרים, ומפלגת 'מסורתי' מטעם הקהילה הקונסרבטיבית שקיבלה 8 אחוז בלבד מקולות הבוחרים.

לוועדה הכללית המנהלת את ארגון האמיה 90 מושבים, המאויישים ע"י נציגים מכלל הקהילות. לאור תוצאות הבחירות, המפלגה התורנית 'בור' זכתה ב-70 מושבים, מפלגת העבודה ב-12 מושבים, ומפלגת 'מסורתי' שזכתה ב-8 מושבים בלבד.

כזכור הבחירות להנהגת הקהילה היהודית בארגנטינה, התקיימו לאחר מלחמה עיקשת שניהלו ראשי הקהילה הרפורמית בראשות רבאי סרחיו ברמן כנגד הקהילה היהודית כשהקהילה הרפורמית שחששה מכישלון מחרימה את הבחירות ולא מגישה את רשימותיה.

לאחר שיר הלל והודאה, המוני בני היהדות התורנית התפזרו לבתיהם, בתחושה של קידוש שם שמים.



6 תגובות

מיין תגובות
    1. כל כבודה בת מלך פנימה

  1. 5

    על מה אתם מדברים??? אין כלום ברקע

    1. ברקע כתוב ועד ידידי הפלס ולכן כתבו 'השם ישמור'

      1. איך אתה יודע מה כתוב גם מחוץ למסגרת התמונה? סימן שאתה עצניק, אם כן זהירות הוועדה למען כבוד רבותינו בעקבותיך…